6 Haziran 2008 Cuma

Kenadie: Dünyanın en küçük kızı


Kenadie Jourdin-Bromley. Dünyanın en küçük kızı. 2003'te doğmuş ve doğuştan cücelik hastalığına yakalanmış. Daha doğmadan önce, ailesi ve doktorlar bir problem olduğunu görmüşler ve doğduğunda da küçücükmüş. Her ne kadar ilk geceyi atlatabilmesi beklenmemişse de, 5 yıldır hayata sıkı sıkıya tutunmuş bu ufaklık ve görenleri de hayrete düşürüyor. Bundan sonra çok fazla gelişmesi beklenmiyormuş Kenadie'nin; ama ailesi bunu ona hiçbir şekilde hissettirmiyor. Anne-babasından gördüğü ilgiyleher gün daha bir mutlu oluyor ve kendini dışlanmış görmüyor.
Bu kızın haberini okuyunca, her gün ne kadar şükretmem gerektiğini bir hesaplayayım dedim. Bayaa bi teşekkür etmem lazım, hem de bayaa bayaaa. Kendimi onun yerine bir koyayım dedim; olmadı, beceremedim. Dışarıdan bakmak kolay ama yaşamadan hissedebileceğimi sanmıyorum. Daha kilom 53'ten 54'e çıktı mı "Amanııııııın kilo aldım diyet yapmam lazım" diye bağrınan ben, kilom 53 iken "Amaaaan kilo da neymiş, önemli olan kendinle barışık olmak, ha 53'üm ya 73" diyordum :S Onun için; bir kere daha birtakım dış özelliklere ya da hayattaki engellere takılıp kalmamam gerektiğini bilinçaltıma sokup, bulunduğum durum ve sahip olduklarım için tekrar tekrar Allah'a teşekkür ediyorum.

Kızımızın web-sayfasına bakmak isterseniz: http://littlekenadie.com/main.html

3 yorum:

Onur Yürüten dedi ki...

Ay evet bu kızı görmüştüm... Öyle güzel, öyle şirin gülücükleri var ki... kendisine büyük bir hayranlık besliyorum =)

Bu arada blogunu ilk defa ziyaret ediyorum, hayırlı olsun =)

Saygin dedi ki...

evet ben de ilk defa ziyaret ettim, ve yazıları okuduktan sonra ilk dediğim şey "Yahu güzel yazmış linklere ekleyeyim oldu"
bi yandan da "haydaa saat başı acaba yeni birşey yazmış mı diye kontrol edeceğim bi blog daha eklendi" dedim :)
Elinde sağlık

Elif M. dedi ki...

İkinize de çok çok çok teşekkür ederim :)