10 Eylül 2008 Çarşamba

"Hevesim kursağımda kaldı"

İnsan kendi kendine nazar değdirebilir mi? Daha doğrusu olmasını istediği şeyleri kendi eliyle ve istemeden engelleyebilir mi sık sık? Herkeste oluyor mu bilmiyorum ama, bende çokça oluyor malesef.
Kendimi bildim bileli, birşeyi çok istedim mi bir problem çıkıyor. Heves edip heyecanlandıysam, ya karnım ağrır, ya iptal olur, vs. Hiç unutmam; ben 9-10 yaşımdayken Arnavut bir öğrenci grubu gelmişti İstanbul'a ve babamlar ilgileniyordu onlarla. Grupla beraber Tatilya'ya gidecektik ve ben çocuk aklımla çok heyecanlanmıştım. Tabi noldu? O gün acayip derecede karnım ağrıdı, midem bulandı ve sadece atlı karıncayla çarpışan arabalara binebildim. O gün su kaydırağına binememiş olmak içime oturmuştu ve hala da orada oturuyor :p
Bacaksızlık çağı heveslerinden öte, hala aynıyım. Hoşuma gidecek birşeyin olacağını düşünmeye başlayıp heyecanlandım mı, ya o olay olmuyor ya da oluş süreci acayip derecede yavaşlıyor ve ben sinirden çatlıyorum (biraz da tezcanlılığın sonucu). Kısacası hevesimi kendi ellerimle kursağımda bırakıyorum malesef. Sırf bu yüzden kendimi hiçbir şey için hazırlamamaya ya da havaya sokmamaya çalışıyorum. bazen işe yarasa da, olmadı mı olmuyor =((
Diyebileceğim pek birşey yok. Sadece olmasını istediğim ve olacakmış gibi duran şeylerin fazla heyecan yaptığım zaman olmamasına gıcık oluyorum. Dilerim bir gün bu problemi de çözerim ama şu sıralar bu durumdan dolayı üzgünüm; şu ara düzelir mi bekleyip görecez =P

3 yorum:

Saygin dedi ki...

eh çok alakalı değil ama benim için aynı şey kız mevzularında geçerli.
mesela birinden hoşlandığımı zannettiğim zaman, ya da kız arkadaşım olmasını hakikaten istediğim zaman, çok aceleci davranıyorum hem midem kasılıyo hem belli ediyorum bazen belli etmek mi istiyorum bilmiyorum ne o beni tanıyabiliyo, ne ben onu, başlamadan bitiyo çoğu zaman. Sanırım benim için duygularımı kontrol etmek neyse senin için de karnını kontrol etmek o olsa gerek :D

Elif M. dedi ki...

ahaha ilişki durumları da dahil bu saydıklarıma zaten :p birisinden hoşlandığımda ya da birinin benden hoşlandığını düşündüğümde acayip sabırsız oluyorum; tabi patlıyo sonra o kadar heyecan yapınca :p

Onur Yürüten dedi ki...

zamanımızın çoğunu güzel fırsatları (yeni bişeyler denemek, eğlenmek, hoşlandığın insanla flört edebilmek, vs.) "farketmek ve yakalayabilmek" yerine "yakalamaya çalışmak" için planlar, düşünceler ve hayallerle harcıyoruz. bence biraz da doğaçlama ve korkusuz yaşamak gerekiyor.