30 Eylül 2008 Salı

Her türlü

Bu sefer daldan dala atlayacağım; hazır olun. Belirli bir konum yok. Sadece bugün aklımda kalanlara değineceğim madde madde.
1) HERKESİN MÜBAREK RAMAZAN BAYRAMINI KUTLUYORUM =) Herkesin sevdikleriyle, gönüllerine göre nice mutlu bayramlar geçirmesini diliyorum.
2) Geçenlerde Turkcell'in iPhone partisinde sıra bekleyenler: Size geçmiş olsun; sizin verdiğiniz paranın çok daha azına ben de alacağım o telefonun aynısını. Pardon aynısı değil. Özellikleri aynı, tek fark adı: Phone! Eveeet, benim bir "phone"um olacak =D Asıl adı Hi-phone, ama telefonun üstünde "phone" yazıyor (Yazmasa bilmeyeceğiz onun telefon olduğunu sanki.) Pek de ucuz; ama asıl karizması adından geliyor.
-Telefonunun markası ne?
-Phone.
Kulağa ne kadar hoş geliyor. Hele de anlamını düşününce. Elimdeki telefonun markası telefon. Daha fazla saçmalamayacağım ama cidden çok hoşuma gitti :)
3) İftar çadırlarındaki izdihamı görünce köpekleri hatırladığını dile getirmek nasıl bir insanlıktır? Oruç tutmayabilirsiniz, oruç tutulmasını saçma bulabilirsiniz, iftar çadırlarında oluşan izdihamdan rahatsız olabilirsiniz, hatta bazı vatandaşlarımızı kendinizden alçak da görebilirsiniz-ona bile tamam-, ama bu insanlara "köpek" demek kimseye yakışmaz. Hele de bir gazetede köşe yazısı yazan birinin kesinlikle yapmaması gereken birşeydir bu. Topluma örnek olması gereken ya da çalışmaları kitleleri etkileyebilen kişilerin daha dikkatli olmasını istiyorum sadece. Bu dini ya da siyasi görüş meselesi de değildir ki. Sadece insana saygıdır biraz, terbiye meselesidir.
4) Okulu bıraksam mı diye düşünüyorum. Aslında tam tersine bana ihtiyaç da olabilir ama kasasım da gelmiyor. Niye mi? 2010'da 3. Dünya Savaşı çıkacakmış =D Ya "Amaaan dünya işi, nasılsa dengeler değişecek" deyip hayatı boşlamalıyım; ya da savunma sanayii işine girerek savaş zamanı biraz işe yaramalıyım. En iyisi bunu da gidip Vanga Teyze'mize sorayım; o bana yardımcı olur. Ya aslında dalga da geçmek istemiyorum ama, bu habere sanırım temcit pilavı muamelesi yapılıyor. Yoksa ben de korkmadı değilim hani.
Özetle bugün ne anlattım? Ben de bilmiyorum. Ne öğrendim? Çin'in sahteciliğinden korkulur ama isim bulma yeteneklerinden korkulmaz. Bir de, Allah kimi insanlara akıl fikir versin. Sonuç olarak; bayramınız kutlu olsun :)

5 yorum:

Saygin dedi ki...

1) sizin de bayramınız kutlu olsun. Burda bayram die bişey yok gerçi de, işte kendi çapımızda Bangladeşlilerin bayramını filan kutlayıp ("mübarek mübarek, yeaa yeaa") ("are you muslim, wooow Saygin, masallaah") takılıyoruz öyle.
4)aynısını ben de düşünmedim değil. Lisedeyken Onur diye bi arkadaşım vardı, "hayat boş eğlen coş" derdi (cümlenin aslı böyle değil de, soranlara söyleyebilirim) ben de baktım ders mers nereye kadar. Tampere'ye w.yemeksepeti.com yapıyoruz Alper Yunus ben, tutarsa kalıcaz burda :D

Elif M. dedi ki...

ooo bulmuşun bak mübarek insanları :p heh siteyi de yapın tam olsun, zaten dönmenizi beklemiyodum, bahaneninz de hazır artık :p

k. dedi ki...

iftar cadiri sirasindakilere kopek denmemis, yazida sadece sokak kopeklerine de yemek verilsin denmis -bence yani-. ya ben fazla naifim ya da insanlar anlamak icin alternatif yerler falan buluyorlar.

sahane bayramlar!

Elif M. dedi ki...

ehehhe evet özünde öyle, direk bir benzetme ya da taşlama yok. Ama bu tip yazılarda verilmek istenen mesajlar üstü kapalı da verilebiliyor malum. İyi niyetini bildiğim birisi dese kötü düşünmem ama, -önyargılıyım biliyorum- böyle gazetede sağda solda okudum mu bunun kötü anlamda yazıldığını düşünüyorum. Bir de hürriyetin arşivlerine bakıyorum, nedense 23 ve 24 eylül kelebek eki yazıları aynı (ve o yazının orjinalini okuyamıyorum arşivden şu an :S)

Onur Yürüten dedi ki...

o değil de iphone kadar ziyan bişey yok. artılarını eksilerini yazmışlar, ama eksiler tabii ki de ağırlıkta, buyrun şu linkten -->

http://www.iphonealma.com/