9 Aralık 2008 Salı

Ay yüzlü miks kız :D

Geçmiş doğumgünü çocuğuna ithafen...

5 Aralık 1987. Tarihe böyle bakınca pek de sıradışı gelmiyor kulağa; nitekim her gün 350.000'den fazla bebek dünyaya geliyor. O tarihte de dünyanın en miks yeri olan Çorum'da bir bebe doğmuş. Dünyanın en süper, en güzel, en zengin, en görkemli, adeta hayatın merkezi olan bu çok miks şehirde doğan bebeğin de özel bir insan olmasını bekleriz haliyle. Anlaşılan öyle de olmuş. Göreceğiz birazdan.
Kızımızın ailesi "Ay bu çok miks bebeğimize ne isim koysak ki" sorusuna yanıt bulmaya çalışmış, güzel bir isimde de karar kılmış. Bööyle ay yüzlü, ay gibi parlak çehreli olsun kızımız demişler. Tabi bu isim için "Ay'a ait" diye tanım yapanlar da var, buradan kızımızın Ay vatandaşı, yani bir çeşit uzaylı olduğunu mu düşünmemiz gerekir? Tartışmaya sunacağım ismi gördüğünüz zaman.

Tarih 5 aralık dedik. Yay burcuna denk geliyor. Aslında kalıplara bağlı kalarak değerlendirmeyeceğim sevgili kızımızı, ne de olsa kalıpların dışında biri; mix bir yerden geliyor başta :D Yine de, biraz ekşisözlük yardımı aldığımı inkar etmeyeyim.

Doğrucu davut! Yok bu abartı oldu. Vatandaş rıza (bilmeyenler için bkz.), yo
k bu da fazla kaçtı. Şöyle anlatalım: Ekstra dürüst, hak yemez, en azından yememek için gayret eder, hayatında adam gibi bi kere bile kopya çekememiş, çektiklerinde ya da çekmeyip çektirdiklerinde de balına bela almış ;), yalan söylemekten bir haber, saftirik mi saftirik :D Tamam saftirik şakaydı, saf kalpli olacak doğrusu. Bu kadar mı iyi niyetli olunur ya, olunmamalı bence. Tam bir abla, tam bir arkadaş, yaslanılası, destek alınası insan.

Sorumluluk sahibi, hafif gazlı, ineğimsi. İnek değilse de elindeki işi bitirene kadar bırakmaz, en iyi şekilde yapmaya çalışır. İş ödev okul demişken, zeki de bu kız ya. Adam gibi çalışmadan iki sınavda öküzümsü notlar alabilen, "ay çok kötü gelecek" dediği sınavlarda bile hepimizi sollayan bir insan modeli. Bir cins işte, lisede de böyleymiş ama ÖSS zamanı nasıl olmuş da o yarış havasına kaptırmamış kendini anlamadım :p

Atın kızımızı sokağa, gezsin de gezsin. Odasında durmasın, çılgınlık yapsın. Gecenin bir yarısı midye yeme derdine düşsün, şovalye montunu giysin, masaörtüsü sarınsın :), patlıcan gibi mosmor olsun, vs. vs. Zevki için yaşasın yani, napçak ki masa başında kod yazarak??? Tabi arkadaşlarını unutmaz bu arada, her akşam arar, saatlerce dedikodu yapar :p, tavsiye alır ama uygulamaz, ... Gururlu bir de, öyle her denileni yapmaz; bir mesafe koyar, sınırlar belirler. Bazen bunun yüzünden kaçırır fırsatları, içinde kalır istedikleri ama bozuntuya vermez (Sanki biz anlamıyoz :D). Morali bozukken amanın yaklaşmayın sakın, suratı muşmula gibi bir cinstir, korkutur. Neşeliyse obaaa, tam adresindesiniz. Artık geyik zamanı; yalnız biraz sıkıştırabilir sizi. Kendi çılgınlıklarına sizi de ortak etmek ister, rezil olmak umrunda değildir çünkü. Ama siz o kadar rahat değilseniz yandınız. Israrlarına dayanamayıp, yılbaşı süslerini boynunuzda sarılı bir şekilde fotoğraf çektirirken bulabilirsiniz kendinizi :) Merak etmeyin, o da o arada kraliçe tacı başında, sihirli değneği elinde geziniyordur şebek şebek.
Onu düşündünüz mü aklınıza ilk gelen şey ise sıcakkanlılığıdır. Onunla aynı ortamda birkaç kez bulunup da kanka olmayan insan azdır, onlar da ekstra anormal, uyuz, gıcık insanlardır. Hepsiyle kardeş gibi olur, güler eğlenir, herkesin sevgisini kazanır. Nitekim ben de ilk zamanlar ona karşı nötrdüm, herhangi biriydi benim için. Şimdi bakıyorum, kader yoldaşım olma potansiyeline sahip biricik arkadaşım olmuş :p
Bu kadar övdüğüme bakmayın, her insanın kötü özellikleri vardır. Sinirlenmesi kötü işte, tepesi attı mı fenadır, sakin duramaz. Hoş, hiçbir zaman sakin değildir, hiperaktifimsi bir enerjisi vardır kendisinin. Bir de gevşedi mi hafif tehlikeli olabilir. Dünyayı umursamaz moda geçtiği an, sizi de kendi gibi sanar, ne var ne yok anlatabilir :D Anlatmasa da, kendi içinde yaşar, ağlar zırlar vs. Onun dışında gayet güçlüdür aslında, evet evet bayağı hem de.

Hiçbir insan sözcüklerle anlatılamaz, herkes kendi içinde cevherler taşır. Bu cevherler de birşeyler paylaşmadan görülmez, görülemez. Benim de bu yazdıklarım çok birşey ifade etmez onu tanımayanlara, tanıyanlara da yetersiz gelecektir. Olduğu kadar artık, yazar değilim sonuçta :p Bu yazıya son verebilecek tek birşey var: 5 Kasım 1987'nin üstünden 21 yıl geçmiş, ben de bu 21 yılın son üçünde rol alabildiğim için çok mutluyum. Geç de olsa:

DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN AYLÜN!
p.s Reginism forever =)

7 yorum:

Saygin dedi ki...

(En son paragraf 5 aralik olacak)

Bir de agirdir ki sormayin.
Gecenin bi yarisi senlik gunu saglik merkezine kadar omuzda tasinip, yere düsürülüp, serum aldikdan sonra
"Ya ama yarin MT'nin piknigi vardi doktor hanim" diyebilecek kadar da esprilidir, ama o anda esprili oldugunun bilincinde degildir :)

Bunlari okuyunca "hah saygin iyi ki bi iyilik yaptin vur yuzume hemen" diyebilecek kadar da aciksozludur :)

Sir saklayamaz, saklar saklar da azcicik ugrasin kendisi farkinda olmadan soyler zaten. Sonra da "Kubra vallaa unutmusum ben ya cok ozur dilerim" diyerek gonul alma derdine düser. Kimseye soyleme bak diyebilirsiniz, ama Mix bi insan oldugundan bazen Kimse kavramini mix edebilir - misal Kubra kimse degildir - ama gene de insan dayanamaz ne sirri var yok anlatir iste... Ay yuzlu ya, saftorik kalpli ya, napalim insan karsi koyamiyo.
Dedikodu ogrenecei zaman gozlerinde seytani pariltilar olusur, cin bakislar beliriverir.

Ilk defa resmini Ezgi'nin telefonunda gormustum, yuzunu boyamis saclarini acaip bi sekle sokmustun, kim bu deli sorusunun cevabini bizim bolumde olarak almistim. Sonra bir sonbahar aksami Speed'in onundeki cimlerde, bilmemkimin Flashdisk'ini kaybedip, yenisini alip sonra eski flashdiski buldugu gun tanismistik.

son olarak: COK SUPER TABU OYNAR!

Bi gun gelicem Corum'a, sozum soz!!! :)))

Ece dedi ki...

hehoo yazı cok güzel olmus:p bunları hep ben kubilaya yazarak baslatmıstım.. demicem kesn baskası baslatmıstır cnkü:D neyse öpüldün:D

Elif M. dedi ki...

eheheh ya yok ayline söz vermiştim zaten yazıcam diye. aslında yazmadan önce haberi olcaktı ama hep yazının akşını bozar diye, hem de sürpriz olsun diye habersiz yazıdm. nitekim daha okumadı tahminimce, okuyunca başıma ekşir çünkü :D:D

Aylin Deveci dedi ki...

Bende diorum bu nie bana blogumu okudun mu okudun mu diip duruo:p
Elüff çokkkk beğendiim çok güsel olmuşş.(Yani zaten beni anlatcan Çorumu anlatcan da kötü mü olcak :peh)E tabe eksikleri yok değil:)
1)Aslında sandıın kadar iyi niyetli değilim:p (İyi niyetli olan sensin bitanem teşekkür ederim)
2)Öküzümsü notlar demişken hoca bana gene bugün Aylin Deveci sen söle bakalım ne olcak bu sorunun cevabı dedi yaa yeterr artık rahat rahat konuşamıcak mıyım ben şu derste:))
3)Yalnız gecenin bi yarısındaki midyeden kübra zehirlenmiş olabilirdi(Saygın da yok kim taşıcaktı onu taaa sağlık merkezine:))Gerçi kötüye bişi olmaz:)
4)..her akşam arar, saatlerce dedikodu yapar :p, tavsiye alır ama uygulamaz...Ne uygulıcam ya ben küsüm bi kere:))Hem tavsiye veren de benden hallice olsa bari:)
Ama hakkını da yemiyim şimdi benden çok çalışıosun ülker kutusu da sana çalışıo o ayrı tabe:)
5)...Bazen bunun yüzünden kaçırır fırsatları, içinde kalır istedikleri ama bozuntuya vermez (Sanki biz anlamıyoz :D)...kaçar mı sizden elüfüm napımmm gururu elden bırakmamak lazım:)
6)Aman ne rezil olcak kime olcak iki tane süsü boynuna takmakla canım aaa for example Besim daa biz demenden aldı taktı boynuna poz bile verdi çocuk.Bölee rahat olmak lazım işte.) Bana da kim alıp taktırdı acaba o tacı birisi kırılmış diğeri prob dersinde bi kazaya kurban gitmekten son anda kurtulmuş muhteşem küpelerimi ve de tabee sihirli değneğimi.Sizi mi kırcam takarım onları gezerim B binası senin EB benim:) Sihirli değnek de çalışmıo zaten bozuk mudur nedir:)"şebek şebek" yorumlarını geniş bi zamanda yarın konuşcas elif.Bak sinirlendim şimdi suratım muşmula gibi oldu:)
7)"Onu düşündünüz mü aklınıza ilk gelen şey ise sıcakkanlılığıdır." evet bu benim:)Herkesle hemen kaynaşır,konuşur öleee bi an gelir ki sadeceeee bakakalırr:)
8)..Dünyayı umursamaz moda geçtiği an, sizi de kendi gibi sanar, ne var ne yok anlatabilir :D...Of genee ne anlattım ben size yaa bilmeden ama sırdı onlar(ne yse artık onlar)nese kimseye sölemeyin bari:)Saygıncımm napımm sölemeden duramıorum heralde:)
Okuyan da zannetcek ben hemen sölüorum.Walla yok öle bişi sadece kübraya sölüodum artık elüf ve ayşeyede sölüorum:)
9)Gelelim son kıtaya: Öncelikle ilk dikkatimi çeken şey:
...Hiçbir insan sözcüklerle anlatılamaz, herkes kendi içinde cevherler taşır. Bu cevherler de..amma çok Cevher yazmışsın bea elüf:))))))Hade hayırlısı:)
10) ..5 Kasım 1987'nin üstünden 21 yıl geçmiş...Ne ayıp yau daa kutladıı doum günümün tarihini karıştırıo başta doru yazıo sonda unutuo olmaz bölee elüfff nası kader arkadaşlığı bu.Saygın teşekkür ederim sen ben olmasam kim düzeltcek elüfün hatalarını.
11)Resme gelincee o kadarr resim arasında bula bula bunu mu buldun koycak kaşım gözüm bi yerde ısrarla o şeyi üflemeye çalışıorum öfff zaten ayşe de onları kaybetti Gölge de:))Hayır diorum ayşe bulalım nerde o düdükler die ama beni duyan kim ayakta zor duruo:)))
Bu kadar geyikten soraa:
Her gün olduu gibi doum günüm de de yanımda yakınımda her zaman arkamda olduunuz için çok teşekkür ederim.Geçirdiim en güsel doum günlerinden biriydi sayenizde(B binasında proce yapıo olsak da)Samimiyetiniz,dostluğunuz,sıcaklığınız
en başta varlığınız,hayatıma girdiiniz için çok saolun.İi ki varsınız.Ben muşmula suratlı da olsam hep yanımda olun emi.Sizi çookkk seviorummmm.Öf elüf ağlattın beni bak.Ne kadar sulu gözlü olduumu unuttun tabe.(Seninde mavi mavi gözlerin dolmuştur şimdi:))

Saygın seni de unutmadım tabe
Ben hangi fotodan bahsettiini hatırladım ayyy çok manyaktı o resim hakkaten.Yalnız o sonbahar akşamını hatırlamıorum ya enteresan halbuki ben herşeyi hatırlarım kolumda serum takılıyken bile:)
Bu yıl hiç tabu oynamadık Saygın malesef o yüsden hiç geri kalmadın o konuda sen geldiinde halaaa benim simit sarayından onurun balina kemiğinden bahsedio olcas büyük ihtimal:)Off bak şimdi o günleri de özledim ya sayemde eğlenioduk:)Çoruma gelme sözünü de artık her fırsat da başına kakarım haberin olsun
Saygıncım ösledik seni ya gel söz
walla taşıttırmıcam kendimi sana.Sana da çok teşekkür ederim Saygıncım unutmayıp sabahın köründe partiden gelip doum günümü kutladıın için hem de yarı ayık kafayla:)İi ki varsın Saygıncım uzaktada olsan aklımızdasın emin ol

Son olarak bana blogunda kalbin kadar temiz bu sayfayı ayırdıın için teşekkür ederim elüf.İnş sayemde blogun tavan yapar reyting rekorları kırar:p BYES

p.s: Kelime,cümle,paragraf:)imla yazım her türlü hatamdan ötürü kusuruma bakmayın malum sizler gibi bu işin erbabı diilim.Şimdi yazdıklarımı düzeltmek için de tekrar okumıcam yoksa sabaha kadar değiştiririm çünkü:)

Elif M. dedi ki...

Aylüüüün ben de seni seviyoooooom!!!
tarih hatası için pardon, sırları yaydıgın yok, herkes kendi arasında ufak tefek bişiler konuşur malum :p
evet bazı kelimeleri tekrarlamışım, napalım yerine uygun bişey bulamadım :D
ayrıca şebeksin kabul et :p
buraya yazmıcam fazla, direk sana yapıcam yorumlarımın geri kalanını =)

Ayşe dedi ki...

Len ayyaş Gölge'den çıkarkene kim sarhoştu hatırlıyo musun acabaaa :D:D

Ben de sizi çook seviyom iyi ki varsınız =)

Aylün taçlı kolyeler var tally'de bi ara alırız artıkın :p :D

Saygin dedi ki...

"Son olarak bana blogunda kalbin kadar temiz bu sayfayı ayırdıın için teşekkür ederim elüf"

Valla Aylin bunun üstüne sözüm yok :) ama yorumun yarısını bana ayırmışsın valla çok duygulandım :) Bana msn'den mesaj atanlar olsun, arayıp soranlar olsun giderek seyrekleşiyo da...

Bu arada yarın da 17 Aralık mı ne yaw :D